لحظات نمادین گودیر در هالیوود




لحظات نمادین گودیر در هالیوود

گودیر، بارها اثر خود را بر روی صفحه نقره ای سینما به جا گذاشته است. در حالی که این شرکت صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد، می خواهیم سفری به گذشته گودیر داشته باشیم و برخی از نمادین ترین فیلم هایی را که گودیر در آنها نقش کوتاهی داشته است، مرور کنیم:

ماشین‌ها (2006 – 2017): همکاری استودیوی پویانمایی پیکسار با گودیر، برند تخیل "Lightyear  " را زنده کرد و باعث شد که ماجراجویی‌های لایتنینگ مک‌کوئین واقعی‌تر به نظر برسد.

هربی (1968 - 2005): هربی فولکس‌واگن، تایرهای گودیر را در چندین فیلم به کار می‌برد. هربی بیش از یک خودروی هوشمند است و با قلبی سرشار از احساس و عاطفه همیشه به صاحبش کمک می‌کند.

صورت زخمی (1983) : به قدرت رسیدن تونی مونتانا توسط Goodyear Blimp نشان داده می شود که پیام "جهان مال شماست" می گوید.

بتمن (2022): بت‌موبایل، نشان شوالیه تاریکی، با لاستیک‌های میکی تامپسون، برندی که توسط گودیر در سال 2021 خریداری شد، نصب شده است.

در خدمت سرویس مخفی ملکه (1969) : تعقیب و گریزهای هیجان انگیز جیمز باند با ماشین با لاستیک های رالی گودیر امکان پذیر می شود که حتی در بدترین شرایط هم چسبندگی را تضمین می کند.

بازگشت به آینده قسمت اول و دوم (1985 - 1989): لاستیک‌های نمادین DeLorean در سفر در زمان توسط تایرهای Goodyear Eagle GT پشتیبانی می‌شوند.

فورد در مقابل فراری (2019): تایرهای گودیر با تقلید از رقابت افسانه‌ای در لمانز، نقشی اساسی در پیروزی تاریخی فورد ایفا می‌کنند.

راش (2013): این داستان جذاب از رقابت بین جیمز هانت و نیکی لاودا، تسلط گودیر در مسابقات فرمول 1 را به نمایش می گذارد.

دنیای ژوراسیک، سقوط پادشاهی (2018): لاستیک‌های نظامی MV/T گودیر انتخابی برای کامیون‌های زرهی هستند که در زمین‌های خبیثانه جزیره نوبلار حرکت می‌کنند.

باشگاه مبارزه (1999): در این فیلم درام و روانشناختی، برند گودیر به‌طور برجسته در فروشگاه خدمات لاستیک به نمایش گذاشته می‌شود و حسی از واقع‌گرایی را به روایت سورئال اضافه می‌کند.

حضور گودیر در هالیوود، از تعقیب و گریز هیجان‌انگیز ماشین گرفته تا داستان‌های دل‌انگیز، گواهی بر میراث ماندگار آن در صنعت خودرو و سرگرمی است.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0